Paradoxe Eau de Parfum, de nieuwe iconische signatuurgeur. Deze vrouwelijke bloemige geur is een uitnodiging om het paradoxale en multidimensionale van vrouwen te verkennen en uit te drukken. Het viert dat je voortdurend verandert, terwijl je altijd jezelf blijft.
AVANT-GARDE SIGNATURE VAN EEN TIJDLOZE BLOEMENBOUQUET
Een bloemige ambergeur die de paradoxen van iconische ingrediënten omarmt en nieuwe geurervaringen onthult. Frisse geuren op een nieuwe manier met het eerste extract van Neroli-bloesemknoppen, om de frisse dimensie van de bloem vast te leggen. Een nieuwe sensualiteit met AmbrofixTM, een bioconverteerbare amber met levendige warmte. Een nieuwe intensiteit dankzij een revolutionaire muskmolecule: SerenolideTM, voor een intens maar discreet en aangenaam geurspoor dat als een rode draad door de geur slingert.
DE ICONISCHE DRIEHOEK OP EEN NIEUWE MANIER
De navulbare Paradoxe-flacon bevat de essentie van het merk en vernieuwt de meest iconische code van het merk: het driehoeklogo. Scheef maar toch krachtig gegrond, de radicale vorm van de flacon wordt verzacht door afgeronde hoeken, terwijl de verfijnde koraalkleur van de geur in contrast staat met de diepe zwarte dop en het logo.
EEN EXCLUSIEVE FLACON GEMAAKT OM TE HOUDEN
De Paradoxe Eau de Parfum-glasflacons zijn ontworpen om minder te wegen en minder glas te vereisen, terwijl de dozen FSC™ MIX-gecertificeerd zijn, wat zorgt voor een duurzamer papier- en kartonkeuze. Het hele Paradoxe-assortiment is navulbaar, wat betekent dat er minder verpakkingsmateriaal wordt gebruikt. Een enkele 50 ml flacon Paradoxe en een 100 ml navulling helpt om 40% minder materiaal te gebruiken in totaal vergeleken met drie 50 ml-flacons van Paradoxe. Dit omvat 29% glas, 67% metalen, 46% plastic en 39% karton. De navulflacon wordt apart verkocht.
